پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

ریز و درشت از دیدار دوستانه پرسپولیس و شهرخودرو| تداوم تساوی‌های دوستانه

  • کد خبر: ۸۷۸۷۱
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
ریز و درشت از دیدار دوستانه پرسپولیس و شهرخودرو| تداوم تساوی‌های دوستانه
صفر تا صد مسابقه بدون‌گل شهر‌خودرو و پرسپولیس که یک نتیجه مساوی دیگر برای نماینده استانمان به همراه داشت.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهر‌خودرو خراسان دیروز در دومین بازی تدارکاتی خود به‌مصاف پرسپولیس رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. شاگردان اکبر میثاقیان که در اردوی یک‌هفته‌ای تهران به سر می‌برند، پیش‌ازاین یک دیدار دوستانه هم با گل‌گهر سیرجان داشتند که آن مسابقه هم با همین نتیجه به پایان رسید. در بازی دیروز که در ورزشگاه شهید کاظمی، محل دائمی تمرینات پرسپولیس، برگزار شد، شهر‌خودرو نمایشی به‌مراتب بهتر از بازی نخست تدارکاتی خود ارائه کرد و عناصر دفاعی آن هماهنگ‌تر عمل کردند.

با‌این‌همه نماینده استان همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل فاصله دارد و به‌ویژه در موقعیت‌سازی و گل‌زنی مشکلاتی دارد که باید هر‌چه‌زودتر برای رفع آن تلاش کند. پنجشنبه این هفته با پایان مسابقات مقدماتی جام‌جهانی در این مرحله، لیگ برتر فوتبال دوباره آغاز می‌شود و شهر‌خودرو در مشهد مسابقه‌ای سخت، اما مهم با تیم ذوب‌آهن اصفهان دارد که امسال شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته پیدا کرده است.

ترکیب شهر‌خودرو

اکبر میثاقیان در بازی دیروز، تیمش را با این نفرات راهی میدان کرد: سعید جلالی‌راد، حسین حیدری، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، ابوذر صفرزاده، محمد‌علی طاهران، صادق صادقی، میلاد کمندانی، ابوالفضل عکاشه، مهرداد بایرامی و مهدی شریفی؛ ترکیبی که به نظر ایده‌آل اکبر میثاقیان است و در‌صورتی‌که به مرز آمادگی و هماهنگی برسند، می‌توانند عصای دست این مربی باتجربه شوند.

میلاد کمندانی و مهدی شریفی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، از بازیکنان باانگیزه بازی دیروز بودند که جنب‌وجوش زیادی در این مسابقه دوستانه داشتند. آمادگی این ۲ بازیکن بدون‌شک می‌تواند کمک زیادی به شرایط شهر‌خودرویی کند که اکنون در پایان هفته چهارم با یک‌امتیازی که از ۳ بازی برگزار شده خود به دست آورده، آخرین تیم جدول لیگ برتر است.

رنگ و اسپانسر جدید

شهر‌خودرو از ابتدا‌ی این فصل ۲ بار رنگ پیراهن خود را عوض کرده است. آن‌ها بعد از اینکه در بازی برابر آلومینیوم با پیراهن عجیب زرد‌و‌آبی به میدان رفتند، در بازی با هوادار دوباره لباس عنابی سابق خود را پوشیدند؛ رنگی که در انتهای فصل گذشته برای مدتی جایش را به مشکی‌و‌قرمز ابومسلم داده بود.

در اردوی اخیر شهرخودرو در تهران نیز داستان رنگ پیراهن دوباره بر سیاق سابق پیش رفته و معلوم نیست در‌نهایت این باشگاه چه رنگی را می‌خواهد برای لباس خود انتخاب کند؟! آن‌ها در‌حالی دیروز با لباس زرد‌و‌مشکی با پرسپولیس بازی کردند که در بازی برابر گل‌گهر سیرجان لباس آبی پوشیده بودند؛ رنگ‌هایی که به نظر رنگ پیراهن‌های تمرینی شهر‌خودرو است. اما اتفاق جالب دیگری که دیروز روی لباس این تیم دیده شد، حک‌شدن نام یک اسپانسر جدید بود. حامی مالی که ظاهرا در دماوند و شهر‌های استان البرز و تهران در‌زمینه خرید‌و‌فروش ملک فعالیت دارد.

درخشش جلالی‌راد در‌برابر پرسپولیس

سعید جلالی‌راد، چهره ویژه بازی دیروز بود که می‌توان گفت آماده‌ترین بازیکن شهر‌خودرو در فصل اخیر است. او که بازوبند کاپیتانی این تیم را می‌بندد، در بازی دیروز نیز نمایش خوبی داشت و در ۲ صحنه جدی مانع باز‌شدن دروازه تیمش شد. این ۲ صحنه یکی در دقیقه‌۴۵ بود که جلالی‌راد پنالتی کمال کامیابی‌نیا را مهار کرد تا تیمش بازنده به رختکن نرود و دومی در دقیقه‌۸۵ روی داد که موفق شد در یک جدال تک‌به‌تک با مهدی عبدی، ضربه زمینی مهاجم قرمز‌پوشان را مهار کند. جلالی‌راد در طول بازی هم عملکرد خوبی داشت و اندک‌اندک در‌حال هماهنگ‌شدن با بازیکنان خط دفاعی خود است.

چهارمین تساوی شهر‌خودرو در فقر گل‌زنی

تساوی بدون گل با پرسپولیس، چهارمین مساوی تیم شهر‌خودرو در بازی‌های تدارکاتی این فصل است. آن‌ها پیش از شروع فصل و زمانی که رضا مهاجری هدایت این تیم را بر‌عهده داشت، یک اردوی یک‌هفته‌ای در تهران داشتند و ۳ بازی برگزار کردند که نتیجه آن ۲ تساوی برابر تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان و یک باخت مقابل نفت مسجد‌سلیمان بود. در اردوی اخیر شهر‌خود‌رویی‌ها در تهران نیز این تیم باز ۲ مساوی دیگر از ۲ بازی تدارکاتی‌اش به دست آورد که البته این ۲ بازی هیچ گلی نداشت.

نکته درخورتوجه در عملکرد شهر‌خودرویی‌ها این است که فقط یک‌بار در مقابل تیم مس کرمان دسته‌اولی به گل رسیده‌اند و بعد از آن نه در بازی‌های دوستانه و نه در ۳ بازی رسمی خود در لیگ برتر، موفق به گشودن دروازه حریفانشان نشده‌اند! نکته جالب اینکه تنها‌گل شهر‌خودرو در‌مجموع این ۸ بازی (تدارکاتی و رسمی) را نیز مدافع این تیم، احسان حسینی، زده و هنوز پای هیچ مهاجم شهر‌خودرو به گل باز نشده است!

بازی ۲ بازیکن خراسانی پرسپولیس

علی نعمتی و احسان پهلوان، ۲ بازیکن مشهدی و نیشابوری پرسپولیس، دیروز از ابتدا‌ی بازی در تر‌کیب تیم خودشان قرار داشتند؛ ۲ بازیکنی که در این فصل اوضاع متفاوتی دارند و یکی در حال هماهنگ‌کردن خود با تیم است و دیگری در افت به سر می‌برد.

زنده‌شدن موضوع طلب شش‌میلیاردی

یکی از اتفاق‌های حاشیه‌ای این بازی، آفتابی‌شدن دوباره مالک باشگاه شهر‌خودرو و خوش‌و‌بش او با یحیی گل‌محمدی بود. بعد از آنکه گل‌محمدی پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را دریافت کرد، فرهاد حمید‌اوی شرط رضایت‌نامه شش‌میلیاردی را گذاشت که با موافقت انصاری‎‌فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس، همراه شد، اما هنوز این مبلغ به‌صورت کامل به مشهدی‌ها پرداخت نشده است و شهر‌خودرویی‌ها همچنان از پرسپولیس طلبکار هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->